Dan žena naj bi bil tisti dan, ki poveličuje žensko, ki pove, katera je njena vloga v družbi. Pa je temu res tako? Ali ni, nasprotno, res predvsem to, da se na 
veliko  poudarja zgolj neka interpretacija vloge ženske? Poudarja se 
neka  sodobna miselnost, ki niti ni več toliko sodobna, po kateri bi 
morale  ženske biti izenačene z moškimi. To je naravnost bolno, saj je v
  nasprotju z žensko naravo, ki žensko posebej usposablja, da v  
življenjskih nalogah moškega dopolnjuje in da vzgaja otroke (ne tudi  
mladostnikov, pubertetnikov, saj tu pride na račun oče...). Takšna  
miselnost ni samo nevarna, temveč je prav samomorilska, uničujoča, prav 
 nič napredna. 
Kako to vemo? Samo poglejmo, kako čisto potihem, 
neopazno,  že približno 40 let upada število rojstev. Samomorilska 
miselnost  zahodnega človeka se kaže tudi v takšnih podatkih, ne samo v 
tistih  številkah o dejanskih samomorih, ko gre kdo, kot pravi primorski
  kantavtor Mlakar: “Po štriku na drugi svet”. Po naravi so ženske 
drugače  obdarovane od moških, kar se zlasti kaže v daru, da se lahko 
ljubeče  posvečajo ljudem - lahko trdimo, da imamo tak dar moški? Zato 
je treba  to nalogo v družbi pripravljati z razvojem, ki je pisan na 
kožo ženskam  in je močno različen od razvoja moških. Skozi raziskave je
 postalo  jasno, zakaj so značilne lastnosti ženske danes še kako 
potrebne. 
Njihova zgovornost je npr. vir človekove inteligence, saj se 
otrokovi  možgani hitreje razvijajo, kolikor bolj se mama s svojim 
otrokom  pogovarja. Ženska je tako - zlasti zaradi svojega hormona 
estrogena -  posebej ustvarjena za služenje - predvsem otroku, pa tudi 
možu. Njena  ljubezen je določena že v naravi in je tista, ki je 
pripravljena na  žrtve. Bogu smo namreč podobni, kadar znamo ljubiti na 
takšen način. To  je trud za uresničevanje tiste Božje podobe, ki je - 
po krščanskem nauku  - vtisnjena v nas. Uresničevanje tistega 
ljubezenskega plesa, ki se  neprestano vrši znotraj Svete Trojice, ko 
nobena od oseb nič ne zadržuje  zase, ampak se drugi popolnoma podarja. 
Tem vidikom velja v vzgoji  deklet v prihodnje dati posebno težo. To 
seveda ne pomeni, da se jim ni  treba več učiti matematike, jezikov in 
drugih zadev, pomembnih za  razumski razvoj, ker je tudi to potrebno. 
Vendar pa enostranska  razumskost ne more biti več prevladujoče načelo v
 vzgoji deklet. Tega bi  se po šolah morali zavedati in omogočiti 
program, kjer bi fantje in  dekleta imeli nekaj predmetov skupnih, 
obenem pa tudi specifične  predmete za vsakega od obeh spolov. Tako bi 
se lahko tudi s pomočjo šol  razvili v prave, zrele ljudi, ki bi jim 
bila njihova moška in ženska  vloga jasna. Zaenkrat je na tem področju 
velika zmeda. 
Ni res, da  družinska žena in mama ni častivredna, 
enakovredna, potrebna, smiselna  in kvalitetna družbena vloga, kakor so 
to zvijačno ženskam izbili iz  glave. Res je, prišle so do vsega, kar 
imajo moški, tudi do istih  bolezni zaradi stresa, skušnjav, obupovanja,
 jeze, načina smrti in  samote v starosti. Vse to je zmanjšalo tudi 
duhovno raven naše družbe in  zmanjšalo upanje v prihodnost. Zato je 
nadvse pomembno, da se zavemo,  kako različna sta že od začetka oba 
spola in temu damo ustrezno težo na  vseh področjih. Tu je naša 
prihodnost in tu je, ne nazadnje tudi tista  prava enakost, ki jo tako 
radi opevamo - v različnosti.
Iz priloge Bodi Človek!
