petek, 24. september 2010

Biti duhovnik ni lahko 5

Nekaj besed o pomenu Svetega pisma, saj je bil pre Toni med prevajalci le-tega v furlanščino. 

˝Razen tam, kamor pride na obisk papež, ni več polnih cerkva, pa še ljudi smo navadili, da pridejo v cerkev samo k sveti maši in k pogrebu. Če bi kdo začel razlagati, da je za kristjana branje Svetega pisma ni manj pomembno kot hoditi k maši, moliti rožni venec ali udeležba pri drugih pobožnostih, bi sedaj po vsej verjetnosti bili drugačni. Celo za cerkveno hierarhijo pride Sveto pismo za vsem ostalim. 

Takrat so mi nekatera dekleta rekla: "Pre Toni, ne moremo se udeležiti predstavitve prevoda Svetega pisma, ker je v Vidmu koncert Jovanottija, mi pa smo že kupile karte." Kaj pa naj bi jim odgovoril - da je primerjati Sveto pismo z glasbeno ploščo ali nekim pevcem herezija ali, da je izbrati Jovanottija namesto predstavitve svete knjige, prevedene v naš jezik, tragedija? 

Obljubil sem dekletom, da bom v miru premislil to zagato in, kako smo lahko prišli do te točke. Potem sem jim dejal: "Dekleta, morda je za vas to čas Jovanottija. Ob kateri drugi priložnosti pa upam, da boste tudi vi lahko s koristjo v roke vzele knjigo življenja." 

Kar me je na nek način potolažilo in mi je dvignilo moralo je to, da so se po predstavitvi mnogi obrnili na kantavtorjeve oboževalke in jim dejali, da so s tem, ko so zamudile predstavitev Svetega pisma, zamudile veliko priložnost. Zame je to bil največji kompliment, saj se že celo življenje trudim ljudem razlagati, da v cerkev ne gremo za to, da bi kaj izgubili, ampak pridobili! A kdo nas to še uči? Kdo še verjame v ta koristni nakup?˝

Ni komentarjev: